lunedì 11 gennaio 2010

Siamo pronti a partire

Si inizia; a 55 anni (iniziale demenza?) sorge la voglia di partecipare alla famiglia dei blogger, per condividere passioni, fatiche, emozioni.
Mi piace iniziare questa mia esperienza con un canto in friulano (libera traduzione del "Magnificat")pur essendo non credente:
" Da font de mê anime o gjolt, o esulti,
il miôr, de mê musiche a Diu lu cjanti
che ancje se picule s'impense di me:
da font de mê anime cjantin al gran Re!

O jeri tant puare e mi à preferide,
parceche plui libare in cûr mi à cjatade
par chest ogni anime mi benedirà:
o jeri tant puare e Diu mi cjalà.

Il plen di supierbie Idiu lu savolte,
il grant in te storie da l'alt lu dismonte,
ma il debul al sacie di ogni bontât:
il plen di supierbie al sbasse il so cjâf.

Gno popul, consoliti, che no ti bandone,
che lui di difinditi ti à fat la promesse;
la fuarce dai debui e reste in Jahvè:
gno popul, consoliti, che Diu l'è cun te!
"

Nessun commento:

Posta un commento